tot esperant (en va) els abellerols, es va presentar aquest mussolet.
les mai prou maleïdes obres del 4t cinturó, han aconsseguit deixar la zona de reproducció dels abellerols, sense una sola parella...per una altre banda, els enormes moviments de terres, han mogut molts rosegadors els cuals, han fet proliferar el nombre de mussols.
en nom dels abellerols i en el meu propi, malaeïxo mil vegades el 4t cinturó i als politics que l'han dut a terme. amen.
D-200 , sigma 120-300 2.8 , 1.7x , tripode , xarxa mimetica , nivells i retall ps.
Almenys va ser una bona sorpresa que aparagués el mussol. Et va quedar de meravella. Felicitats per la captura.
M'adhereixo totalment al comentari que fas sobre la construcció del quart cinturó.
15.06.2009 12:26
elvira guàrdia
Miembro
Fecha de alta: 28.02.2006 Comentarios: 260
Mimetisme
Estic amb tu amb lo del 4art. cinturò, ja veuràs quan vulguin continuar-lo cap a Castellar lo que es carregaran, espero que aixó no passi mai, però la gent vota el que vota sense pensar en les consequències.
Deixem aixó i anem a la foto que és molt bona, em sembla que el mussol et va veure a l'últim moment, no se'ls hi escapa res. Molta qualitat, felicitats.
Salutacions.