<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<rss version="2.0">
  <channel>

    <title>DigitalNatura.Org - Verdum (Carduelis chloris)</title>
    <link>http://digitalnatura.org/details.php?image_id=32101</link>
    <description><![CDATA[Sant Esteve de Guialbes (Vilademuls)
02-05-2015

Van venir tant mascles, com femelles i em sembla que, en veritat, era una parells. A les 9 del matí hi havia poca llum dins del bosc i s'afegien núvols.

2 amics meus havien estat la tarda anterior i la nit (sense dormir) a l'aguait i necessitaven descansar amb el que a les 7:30 els vaig rellevar i vaig estar en companyia de la Laura primer i de l'Elu després.

Foto feta des de l'Aguait de Can Teixó, de NaturaProp, http://www.naturaprop.com , un aguait molt ben preparat per l'observació, tant diürna, com nocturna, d'ocells i mamífers, amb menjadores i bassa. Preu molt bo i excel·lent tracte dels responsables.

Sol de matí, però a l'ombra de bosc, i amb estones amb núvols.

Canon 600D, Tamron 300 mm 2.8 LD IF + adaptador objectius Adaptall 2 a Canon EF.

Mode Apertura, enfoc manual, 1/125, ISO1600.

Nivells, to i saturació, màscara d'enfoc, eliminació d'halos, d'halos negres i blancs, R... Neat Image.]]></description>
    <pubDate>Sun, 12 Apr 2026 22:28:54 GMT</pubDate>
      <image>
      <url>http://digitalnatura.org/data/thumbnails/383/IMG_6437_t.jpg</url>
      <title>Verdum (Carduelis chloris)</title>
      <link>http://digitalnatura.org/details.php?image_id=32101</link>
    </image>
    

  </channel>
</rss>