<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<rss version="2.0">
  <channel>

    <title>DigitalNatura.Org - Femella de Cuereta torrentera (Motacilla cinerea)</title>
    <link>http://digitalnatura.org/details.php?image_id=37774</link>
    <description><![CDATA[Martorell
10-12-2019

Apareixia sempre un sol individu, sempre femella. No parava, molt inquieta, canviant contínuament entre els 2 troncs, de l'altra banda de la bassa que entren a l'aigua on bevia, anant i tornant de just a tocar del vidre i també per altres llocs..

De resultes d'anar als aguaits de Vallbona de les Monges,vaig trobar que L'Eduard Viver, https://lacasetadeloliba.blogspot.com/ , també responsable del projecte d'aguaits de Vallbona, que viu i treballa a Martorell, va llogar a un pagès un hort dels que hi ha a tocar al riu Anoia i el va reconvertir posant-hi una bassa (bastant gran i de 50 cm de fons), menjadores i un aguait (amb vidre espia). A tocar del riu, aquest espai va atreure amfibis, rèptils i ocells i és un espai ideal per observar-los.

Matí amb núvols prims al principi, prims i mitgencs després fins quedar completament núvol; la llum del Sol no arriba a la bassa fins passades les 11:00 matisada i molt matisada després.

Canon 600DD, Canon EF 400mm f/5.6L USM. Trípode Manfrotto 055 nat 3, ròtula 501 Pro.

Mode Av, 5.6, 1/250, ISO400.

Nivells, to i saturació, màscara d'enfoc, eliminació d'halos, d'halos negres i blancs, ... Neat Image. Re-enquadrada.]]></description>
    <pubDate>Sun, 12 Apr 2026 22:47:43 GMT</pubDate>
      <image>
      <url>http://digitalnatura.org/data/thumbnails/1/IMG_7354_ts.jpg</url>
      <title>Femella de Cuereta torrentera (Motacilla cinerea)</title>
      <link>http://digitalnatura.org/details.php?image_id=37774</link>
    </image>
    

  </channel>
</rss>