<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<rss version="2.0">
  <channel>

    <title>DigitalNatura.Org - Gafarró (Serinus serinus)</title>
    <link>http://digitalnatura.org/details.php?image_id=39350</link>
    <description><![CDATA[Vallbona de les Monges
05-10-2020

Els més presents van ser els gafarrons, fins a 8 a la vegada, tan menjant, com bevent o banyant-se. Són gregaris però mantenen les distàncies mínimes entre ells, no permetent que un altre gafarró s'acostés al grapat de barreja que un ocupava, encara que un cop van arribar a ser 3 en un grapat gran i mantenint les distàncies. Es mantenien estones llarguíssimes sense deixar de menjar en un grapat.

Foto feta des de l'Aguait de Cal Solero, d'Els Sentits, https://elsentitsdevallbona.blogspot.com/ , https://www.facebook.com/elsentits/ , un aguait molt ben preparat per l'observació d'ocells i el que es presenti, situat en un turó entre camps, amb bosc tocant una roca mare amb bassa excavada a la roca amb regueró. Preu molt bo (20€ per tot un dia, és un preu de manteniment, no de guanyar diners) i excel·lent tracte de la responsable, Minerva Sellés.

Assolellat amb núvols alts passant. Molt de vent, fent que el dia fos molt nítid.

Canon 600D, Tamron 16-300mm F3.5-6.3 Di II VC PZD Macro. Trípode Manfrotto 055 nat 3, ròtula 501 Pro.

Mode Av, 6.3, 277 mm, 1/1000, ISO400.

Nivells, to i saturació, màscara d'enfoc, eliminació d'halos, d'halos negres i blancs, ... Neat Image. Re-enquadrada.]]></description>
    <pubDate>Mon, 13 Apr 2026 18:21:38 GMT</pubDate>
      <image>
      <url>http://digitalnatura.org/data/thumbnails/506/IMG_4230_ts.jpg</url>
      <title>Gafarró (Serinus serinus)</title>
      <link>http://digitalnatura.org/details.php?image_id=39350</link>
    </image>
    

  </channel>
</rss>