<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<rss version="2.0">
  <channel>

    <title>DigitalNatura.Org - Pardal roquer (Petronia petronia)</title>
    <link>http://digitalnatura.org/details.php?image_id=40863</link>
    <description><![CDATA[Vallbona de les Monges
22-10-2021

Un pardal roquer busca fer niu, busca en vàries caixes niu i intenta mirar pels forats de la tela de camuflatge que hi ha sota la finestra, quan hi veu moviment (jo) fuig.

Foto feta des de l'Observatori de fauna dels Planots (També conegut com el Búnquer), d'Els Sentits, https://www.facebook.com/elsentits/ , un aguait molt ben preparat per l'observació d'ocells i el que es presenti, situat dalt d'una elevació rodejada de bosc i camps. Preu molt bo (30€ per tot un dia, és un preu de manteniment, no de guanyar diners) i excel·lent tracte de la responsable, Minerva Sellés.

Ni un núvol per davant i els laterals de l'observatori, per darrera van passant i acaben tapant. Al final hi ha núvols per totes bandes.

Canon 600D, Tamron 16-300mm F3.5-6.3 Di II VC PZD Macro. Trípode Manfrotto 055 nat 3, ròtula 501 Pro.

Mode Av, 6.3, 300 mm, 1/250, ISO800.

Nivells, to i saturació, màscara d'enfoc, eliminació d'halos, d'halos negres i blancs, ... Neat Image. Re-enquadrada.]]></description>
    <pubDate>Sun, 12 Apr 2026 14:12:41 GMT</pubDate>
      <image>
      <url>http://digitalnatura.org/data/thumbnails/506/IMG_4799_ts_2.jpg</url>
      <title>Pardal roquer (Petronia petronia)</title>
      <link>http://digitalnatura.org/details.php?image_id=40863</link>
    </image>
    

  </channel>
</rss>